هرگز عاشق نشو

میخوام همیشه کنارم باشی اما...

هرگز عاشق نشو

میخوام همیشه کنارم باشی اما...

آواره

اواره                                     

بیچاره من که بعد تو اواره میشم

باورم نمیشه که رفتی از پیشم

رو زمین گشتم و من اما به سختی

اومدم بدیدنت اما تو رفتی

چاره ی درد من مرگم رسیده

اینجا حتی قبله ام صبرم نمیده

اومدم نذارم عشقتو ببازی

اما این رسمش نبود مهمان نوازی

میمیرم اگه از تو نشونی نمونه عزیزم

میسوزم تو نیای چشامو من به در میدوزم

میمیرم نگو رفتن من واست فرقی نداره

من میرم اما گریه نکن دیگه فایده نداره

میرم میرم میرم بدون وداع

میرم میرم میرم به خاطره ها

میرم میرم میرم خداحافظ

میرم میرم میرم بدونه وداع

میرم میرم میرم به خاطره ها

میرم میرم خداحافظ

بیچاره ام خسته ام چشم انتظارم

توی این پس کوچه ها تنها نذارم

نیستی از تاریکی شبها میترسم

بی وفا دارم توی سرما میلرزم

میترسم از غصه ها دووم نیارم

اخه هیچ نشونه ای از تو ندارم

اروم اروم دارم از غصه میمیرم

تو بگو نشونتو از کی بگیرم

تو بگو نشونتو ازکی بگیرم

میمیرم اگه از تو نشونی نمونه عزیزم

میسوزم تو نیای چشامو من به در میدوزم

میمیرم نگو رفتن من واست فرقی نداره

من میرم اما گریه نکن دیگه فایده نداره

 میرم میرم

(تمام زندگیم اینه منو بغض و درو دیوار

چی مونده از تن خستم که میخواد بشینه این بار)

میرم میرم بدونه وداع

میرم میرم میرم به خاطره ها

میرم میرم خداحافظ

میرم میرم میرم بدونه وداع

میرم میرم میرم به خاطره ها

میرم میرم خداحافظ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد