هرگز عاشق نشو

میخوام همیشه کنارم باشی اما...

هرگز عاشق نشو

میخوام همیشه کنارم باشی اما...

از یک دوست

در خدمت خلق بندگی ما را کشت  

 وندر پی نان دوندگی ما را کشت 

 هم محنت روزگار و هم منت خلق 

 ای مرگ بیا که زندگی ما را کشت

میروم

می روم اما بدان یک سنگ هم خواهد شکست

آنچـــــنان که تارو پود قلب من از هــــم گسست

می روم با زخم هـــــایی مانده از یک سال سرد

آن همه برفی که آمـــــد آشـــــــیانم را شکست

می روم اما نگویــــــــی بی وفــــــا بود و نمــــاند

از هجوم سایه هــــا دیگر نگــــــاهم خسته است

راســــــتی : یادت بمــــــــاند از گـناه چشم تو

تاول غــــــربت به روی باغ احســــــاسم نشست

طـــــــرح ویران کـــردنم اما عجیب و ســــــاده بود

روی جلد خاطــــراتم دست طوفــــــان نقش بست

خیلی د

وستت دارمهمیشه وقتی یکی ازم می پرسید 

 چند تا دوسم داری یه عدد بزرگ میگفتم...  

ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوسم داری گفتم : یکی !!!  

میدونی چرا ؟ 

چون قوی ترین و بزرگترین عددیه که میشناسم ...  

دقت کردی که قشنگترین و عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟ 

 ماه یکیه ... خورشید یکیه ... زمین یکیه ... خدا یکیه ... مادر یکیه ... پدر یکیه ... تو هم یکی هستی ... وسعت عشق من به تو هم یکیه ... پس اینو بدون از الان و تا همیشه :  

یکی دوستت دارم...  

یکی دوستت دارم...

دوستت د

چارلی چاپلین به دخترش: تا وقتی قلب عریان کسی را ندیدی بدن عریانت

 را نشانش نده! هیچ گاه چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی

فهمد گریان مکن قلبت را خالی نگه دار اگر هم یه روزی خواستی کسی را

 در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد به او بگو که تو را بیش

 تر از خودم وکمتر از خدا دوست دارم زیرا که به خدا اعتقاد دارم وبه تو نیاز

دارم