هرگز عاشق نشو

میخوام همیشه کنارم باشی اما...

هرگز عاشق نشو

میخوام همیشه کنارم باشی اما...

دلنامه

سلام

 

اره امروز هم حرف دارم

 

حرف دارم خیلی زیاد

 

دلم پر شده از غم غم بی کسی غم تنهاییی

 

یکی میست بگه چیکارکنم هرچند که خودم میدونم باید چیکار کنم:

 

باید برم برم و تنها باشم برم و تنها بذارم

 

یعنی کسی دلش واسه من تنگ میشه؟؟؟

 

به یاد ندارم کسی دلتنگ من شده باشه به یاد ندارم کسی یاد من  

 

 

افتاده  

 

باشه

 

خیلی سخته اینکه بدونی کسی به فکرت نیست خیلی سخته

 

راستی چند ماهی بود که تایپ نکرده بودم راستش حوصله نداشتم  

 

اما  

 

امشب

 

به خاطر کسی که میگه دوسم داره و بهم فکر میکنه دارم تایپ میکنم

 

یادم نره بگم تمام این کلمه ها با اشک من نوشته شده اگه کاغذ بود  

 

حتما

 

خیس شده بود

 

نمیدونم چی بگم من خیلی خسته ام خسته خسته

 

دلم نمیخواد به تو صدمه بزنم دلم نمیخواد خودم صدمه ببینم

 

اینو میدونم هنوز واسه علاقه مندی خیلی زوده

 

باید همو بهتر بشناسیم اخه دوس ندارم بعدا اذیت بشیم ترو خدا  

 

مواظب دلت

 

باش من دوست ندارم دل کسیو بشکنم بخصوص قلب مهربون تورو

 

دیگه نمیتونم تایپ کنم اخه میترسم مامان بیاد تو اتاق

                                                            

 

     29/9/1389

                                                            

          12:15

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد