هرگز عاشق نشو

میخوام همیشه کنارم باشی اما...

هرگز عاشق نشو

میخوام همیشه کنارم باشی اما...

بهم بگو

سلام امدم بگم میخوام برم تنهات بذارم قبل از  اینکه تو بری تنهام بذاری من از ترک شدن میترسم از تنهایی میترسم از شبهای بیتو از لحظه هایی که نیستی و من هر لحظه به یادتم میترسم اما حالا چی شده نمیدونم اگه تو بهم بگی نرو نمیرم بخدا نمیرم اما افسوس که تو منو هرگز نخواستی تو منو میخوای تنها بذاری من غریبم بیکس و تنها اینجا غریبانه میمیرم 

برگرد پیشم بهم بگو بمونم پیشت مثل قدیما بگو دوسم داری بگو من رو زمین خدا تو اسمون  

بهم بگو همیشه تو قلبتم............. 

بهم بگو نرم...................... 

 

 

همش حرف دل

نظرات 5 + ارسال نظر

سسسسسسسسسسسسلام سلام
مسیحا امد مثل همیشه احساسی و جالب منتظر کامنت بعدی شما
ارزوی موفقیت
راستی ایدی جدید من
roxx_maxx120

چرا دیر دیر اپ میکنی پرستش؟
دعوات کنم؟
نه اشکال نداره منتظریم بیا

ساسان شنبه 6 آذر 1389 ساعت 07:23 http://www.rahe-shab.blogsky.com

سلام دوست من مدتی نبودی. به ما هم دیگه سر نمی زنی. با ما قهر کردی؟ بیا منتظرتم

هم میهن درود
ما یک روز در میان مطلب جدید داریم. ما برای آگاهی شما عزیزان فعالیت میکنیم. وبلاگ ما گامی است در جهت رشد و شکوفایی فرهنگ سیاسی، روحیه ی دموکراسی خواهی و آزادی خواهی شما هم میهنان گرامی. ما را در این راه یاری کنید. و به آزادیخواهان ایرانی بپیوندید. تا خودمان را تغییر ندهیم هیچ چیزی تغییر نمی کند. برای تغییر خودمان باید شعور و آگاهی خود را بالا ببریم. اگر در این راه با ما هم گام هستید وبلاگ ما را به دوستانتان و دیگر هم میهنان معرفی کنید. با تشکر

کامران شنبه 6 آذر 1389 ساعت 07:38 http://www.tarane-eshgh.blogfa.com

سلام دوست عزیز زیبا می نویسی. به وبلاگ من هم بیایید و شعرهای من را بخوانید و نظرتان را بگویید. از دیدن شما خوشحال می شوم. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد