هرگز عاشق نشو

میخوام همیشه کنارم باشی اما...

هرگز عاشق نشو

میخوام همیشه کنارم باشی اما...

سفر

سفر

مهربانم از پنحره ی کوچک تنهاییم با تو حرف میزنم و

از پشت دیوارهای دلتنگی هر شب با قایق غم هایم برای

یافتن تو تا انتهای ظلمت پارو میکنم

هرشب تورا در شبنم های گل جست و جو میکنم

اگر غم و اندوه اجازه بدهد

من با خیال تو سفر میکنم

نظرات 2 + ارسال نظر
کیوان چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 04:19 http://www.homebook.blogfa.com

سلام.. خوبین؟
مطالب جالبی بود.. حتما استفاده میکنم
ازتون دعوت میکنم به وبلاگ من بیاید و نظرتون رو در باره وبلاگم بگید
اگر مایل بودید من رو با نام خانه کتاب ایران لینک کنید و بعد بهم خبر بدید
منتظرم
ممنون
بای[گل]

ممنون از لطف شما.من رو با دختر خزان لینک کنید ممنون میشم.

حسین چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 10:46 http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

ممنون از نظر شما ذوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد